30 srpna 2014

16. 8. ČESKÝ KRUMLOV, PLZEŇ



8:04
Sedím ve vlaku. Je dvoupatrovej. Juchů! :D Dokonce mám i kafíčko se sušenkou:D. A je dobrý :) Počasí zatím vypadá dobře. Dokonce jsem si možná nemusela brát svetr, ale tuším, že se bude hodit. Myslím, že dnes mě déšť už dožene. No uvidíme.








10:48 ČESKÝ KRUMLOV (9,31 km)
Prošla jsem zámek, zahradu, viděla jsem kostel sv. Víta i zevnitř – stojí za to. Koupila jsem pohledy a teď sedím v parčíku s výhledem na zámek, pode mnou je Parkán, kam se půjdu podívat, ale nejdřív ještě do/na Kaplanku a možná městské sady.
Je docela kosa, jsem ráda, že jsem si ten svetr vzala. Zatím neprší, ale je dost zamračeno.





12:00
Už mě dostal. Naštěstí už mám vše projité, tak čekám pod střechou na autobusovém nádraží. Odtud je to jen 1 km na nádr, tak si dám asi oběd a pak půjdu. Český Krumlov je úžasný. Trochu mi připomíná Carcassone, jen „trochu“ menší. Jejda chčije hafo:D Hodila by se zásuvka.












12:49
Čekám na nádraží v ČK. Už neprší, ale po cestě jsem zmokla a nateklo mi do bot :D Na informacích napsala pohledy a nabíjím si mobil. Neznám PSČ do Drásova, tak je zatím nemůžu poslat. Večer se podívám na net. Jsem docela nacpaná z toho light oběda :D. Už svítí slunko, tak snad ty mraky nešly do Plzně. Docela se těším do vlaku na odpočinek. Snad aspoň v jednom bude zásuvka, už mám jen 36%.

13:09
Vlak má 21 minut zpoždění. Ale aspoň si ten mobil víc nabiju :). Možná nestihnu vlak do Plzně. Asi bych pak tedy zůstala v ČB a nebo nějaký jiný směr? Uvidíme.

13:45
Naše zpoždění se zkracuje a vlak do Plzně má zpoždění taky, tak by to snad mohlo klapnout. NESNÁŠÍM DĚTI!!! Proč musí pořád ječet, mluvit, smát se nebo brečet? >:(
Houbaři! Mají spoustu hub. Vlak je plný lidí.

15:10 STRAKONICE
Sedím v buse :-!. Je výluka a do Horažďovic musíme busem. Je to docela blbý, ani ne kvůli pohodlí a zásuvce, ale kvůli zpoždění, který podle spolucestujících nabírá až i 30 minut a já mám už tak na Plzeň jen 2 hodiny, protože poslední vlak jede v 18:03. Takže možná nestihnu vše. Naopak radost mi dělá počasí, svítí slunce! Snad to vydrží až do večera.

15:48
Už jsem zase ve vlaku a pro radost obklopena dětmi! Juchů! Zpoždění je asi 20 minut, což ujde. Ale jedem do deště :(.

18:00 PLZEŇ (4,5km)
Plzeň je úžasná! Musím sem zajet ještě někdy. Je to naštěstí jen 1,5 hodiny z Prahy, takže určitě udělám někdy výlet znovu. Bohužel jsem ve městě strávila jen asi okolo 70-80 minut a navíc jsem taky ztratila tu mapku, tak jsem moc neriskovala a držela se středu. Zvlášť ještě s vědomím, že toto je poslední vlak, který jede do ČB.
Jsem nadšená vážně. To jsem sice zatím z každého města, ale Plzeň je vííc! Těch 70 minut za cca 6 hodin cesty stálo :D.
Dnes jsem dost dehydratovaná, nějak bylo málo příležitostí k dopuštění vody a ve vlaku se koupit nedala. Už mám ale 1,5l vody, tak cajk. Nakonec musím taky pochválit i počasí. V Plzni bylo i dost teplo, tak jsem docela opocená :-!. Bohužel jsem omylem rozbila jedinou skleněnku, co mám s sebou, a v Plzni asi všichni balí, takže bude asi sranda za chvíli na WC.
























18:52
Už zase sedím v buse. Na WC sranda:D Mám suchary s příchutí špenátu a sýru YUM :P

18:53
Jedéém!

19:51
Tak přece jen jsme nějaký to zpoždění nabrali. Asi 15 minut, tak to není nějak strašné! Už se těším na večeři. Ještě cesta do restaurace … Zrovna jsem sama v kupé. Poprvé za celej výlet. Je to super.

22:15
Jsem KO :D. Ta večeře byla vynikající . Měla jsem Chicken Palak a to koření je skvělý. Někdy jsem tak kořeněné jídlo neměla. Pecka!

Přemýšlím o tom, že zítra raději pojedu do Třeboně a Jindřichova Hradce. Nějak chci zase do Třeboně po 150. :D Tak uvidíme, s čím se probudím ráno.  



Follow my blog with Bloglovin

Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat

© LZ. Používá technologii služby Blogger.

Oblíbené